.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع هواداران خاتمی مقابل کیهان

هواداران سید محمد خاتمی قرار است فردا مقابل روزنامه کیهان تجمع کنند. پس از یادداشت ۵ شنبه این روزنامه که از احتمال ترور خاتمی سخن به میان آورده بود و سرنوشت او را مانند بی نظیر بوتو خوانده و تاکیرد کرده بود که آمریکاییان ممکن است برای روی کار آوردن اصلاح طلبان سرنوشتی مانند بی نظیربوتو را برای خاتمی رقم بزنند، مجمع روحانیون یک بیانیه ای منتشر کرد و به شدت از یادداشت کیهان انتقاد و آن را مرتبط با اتفاقات آینده دانست.
با این حال حسین شریعتمداری در واکنشی به این ماجرا همچنان بر موضع پیشین کیهان تکیه کرد. در این خصوص خبرنگار تغییر کسب اطلاع کرد که از قرار معلوم فردا برخی از هواداران خاتمی تصمیم گرفته اند که در مقابل روزنامه کیهان تجمع و نسبت به مواضع این روزنامه انتقاد کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 بهمن 1387
مهم این نیست که روزنامه کیهان چه می نویسد ، مهم این است که خود را در خط .... و منتصب به .... میداند ؟؟؟!!!!بنابراین طی این سالها هرچه دلش خواست نوشت .....
نا شناس 27 بهمن 1387
به مثا به این ضرب المثل معروف که نام زنگی کافور نهند این اقا با این افکارش
شیطان مدار است و نه شر یعت مدار.
مهدي ايراني 29 بهمن 1387
بسيار بسيار جالب است كه آقاي شمال‌نيوز در صف مدافعان و مبلغان جريان اصلاح‌طلبي است.
سئوال من اين است كه اين آقايان منتظرالتحصن! آيا يك بار به طور دقيق مقاله شريعتمداري را خوانده‌اند يا اينكه بزرگان جناحشان آنها را ازاين امر منع نموده‌اند! اگر خوانده‌باشند با منطق و مدارا كه هشت سال شعارش را مي‌دادند، پاسخ رئيس كيهان را مي‌دادند نه با هوچيگري و فرافكني...
خلاصه ياد پيشينه اين قوم و گروه در صدر اسلام مي‌افتم كه در برابر سخن حق با هلهله و سروصدا سوت و كف مانع از رسيدن سخني مخالف خود مي‌شدند.
حالا با اين رفتارهاي خود بيشتر مردم را به خواندن و تدبر بيشتر در مقاله برادر حسين مي‌كنند. يادتان باشد كه شريعتمداري يكي از قوي‌ترين نوسندگان و تحليلگران مطبوعاتي تاريخ ايران است و به اين راحتي‌ها نمي‌شود با او كل انداخت. چون او مردي است كه"زياد مي‌دانست!"

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.